Archief voor december 20, 2008




Het instituut voor aardwetenschappen is een heerlijk oud gebouw in Leuven. Eigendom van de universiteit en nu zijn het eindelijk een beetje aan het opruimen. Wel jammer, want het is een half museum.

zie alle kiekjes op deze gekende plaats en op flickr


iedereen kent wel onderstaand reclamefilmpje…

Ik ben altijd al een fan geweest van grote vrachtwagens. Toen ik klein was, was ik dan natuurlijk onder de indruk van dit reclamefilmpje. Groot was mijn verbazing toen ik plots een coca-cola truck zag staan op het Ladeuzeplein. Hij leek minder groot en er stond teveel volk er rond om een mooie foto van gans de truck te kunnen nemen. Daarom een stukje ervan…

de beiaard zelf

Geplaatst: december 20, 2008 in Zonder categorie

of toch een stukje ervan…


leuven-by-night-11

leuven-by-night-7

leuven-by-night-3

leuven-by-night-14

Drukke tijden, want ik zou graag voor ik aan mijn blok begin door mijn collectie achterstallige kiekjes geraken. Een beetje problematisch, maar het proberen waard.

DinsdagĀ  ben ik de beiaard opgeklommen. Leuke weetjes te weten gekomen, de beiaardier zien spelen, maar vooral het zicht over Leuven was de moeite. In de zomer ga ik zeker eens terug naar boven.

Zoals gewoonlijk meer op fotomoes