KIK 2010

Geplaatst: april 30, 2010 in Zonder categorie
Tags:, , , , , , ,

Blijkbaar vinden ze in de Zuid-West-Vlaanderen de naam ‘Kik’ voor een tentoonstelling zeer passend. Na tweemaal “Kiknu” van de fotoclub “Kiknu”, organiseert nu ook de Kulak of Katholieke Universiteit Leuven Campus Kortrijk een tentoonstelling met de naam ‘Kik’. Allen welkom vanaf 5 mei tot eind juni in de Spina – denk ik – van de Kulak in Kortrijk. En ja, ik doe ook mee en nee, ik ben niet verantwoordelijk voor de affiche 🙂

En nu ik toch bezig ben, kan ik even goed reclame maken voor Westanglia.

“A 24 hour arts event/Free State in the deep south of the West-Flemish Hill Country. Close to France, Far from anywhere else. But we gonna put it on the map by offering you the best of young talent in music, art, movies,… that the Westhoek(and beyond!) inhabits!” Bron: http://www.westanglia.be/

15 En 16 mei in “de culturele woestenij van de Westhoek”, om het met de woorden van de organisator te zeggen…

Geef een reactie

