U bent geslaagd!

Geplaatst: april 24, 2010 in Zonder categorie

“Tenslotte heb ik al vier gebeurtenissen die ik dit jaar nog wil waar maken. Een eerste is het volmaken van de tientallen studiepunten in eerste zit gevolgd door een uitzinnig feest. Het is een loodzware poging, maar de lat is eerste zit, het vangnet tweede zit. Ten tweede wil ik wel eens weekje met mannelijke vrienden onszelf van de buitenwereld afsluiten. Ten derde heb ik op 18 februari eindelijk mijn rijexamen. Tenslotte heb ik de plechtige belofte gemaakt aan Klaas Vanneste om op 13 augustus de dodentocht te wandelen.” (bron: 2010)

Dit schreef ik zo ongeveer 4,5 maanden geleden. De eerste zit is al niet meer mogelijk, het weekend zit al in de vuilbak en de dodentocht moet door een aanslepende blessure bij KV op aanraden van de dokter en de kine en de meneer die “plakn” trekt afgelast worden. Als KV niet deelneemt, neem ik ook niet deel.

MAAR drie woorden zorgden er voor dat ik gisteren wel 1 voornemen kon volbrengen: u bent geslaagd. Het rijexamen is binnen. Hoera!

reacties
  1. Bram Vergote schreef:

    Proficiat kerel! Eentje die je voor altijd bijblijft šŸ˜‰
    Cya, B

Geef een reactie

