vlaggen???

Geplaatst: februari 28, 2010 in Zonder categorie
Tags:, , , ,

Ik heb me altijd afgevraagd hoe die Vlaamse Leeuwen vlaggen altijd maar aan die aankomstlijnen geraken. Blijkbaar – zo heb ik nu gezien – deelt dat daar iemand gewoon uit. Ik weet natuurlijk niet wie, maar dat interesseert me ook niet. Ieder zijn eigen mening natuurlijk…

maar…het contrast is soms wel licht grappig. De vrouw met een kleine Belgische vlag, de man met…

maar het grootste contrast is deze foto… Omdat ik niet in aanvaring wil komen met ouders of familie, heb ik zijn gezicht onduidelijk gemaakt. Een beetje onprofessioneel, maar het gaat deze keer over het inhoudelijke aspect van de foto…

Geef een reactie

