Verandering van spijs doet…

Geplaatst: september 26, 2009 in Zonder categorie

Beste bezoeker, lezer, gebruiker, …

Sinds kort heb ik de master journalistiek (ehb) in combinatie met de lerarenopleiding geschiedenis (kul) aangevangen. Het wordt misschien wel een druk jaar dus bied ik nu al mijn excuses aan voor de eventuele inactiviteit.

Verder zal deze blog ook een nieuwe richting inslaan. Ik heb altijd graag geschreven en het schrijvende aspect van de journalistiek ligt mij ook nauw aan het hart. Schrik dus niet als hier plots een ellenlange epistel of een coole columnachtig cryptokronkel te vinden valt.

Hopelijk ontdekt u niet te veel spellingsfouten 🙂

uw nederige

Pieter Declercq

Geef een reactie

