L’Amérique et le future

Geplaatst: september 18, 2009 in Zonder categorie

In tegenstelling tot andere vakanties vormde deze vakantie een behoorlijke daling in de productie van fotografisch werk. Er moest veel gewerkt worden om een nieuwe computer en een reis naar L’Amérique te bekostigen. Het werd een van de toekomstige reizen van mijn leven.

flat

Verder heb ik ook meer dan ooit getwijfeld wat ik dit jaar ga studeren. U weet het of u weet het niet, maar afgestudeerd als master geschiedenis had ik behoorlijk veel mogelijkheden behalve werken. Ik heb sinds kort beslist dat ik de bijna onmogelijke combinatie van Lerarenopleiding geschiedenis en de opleiding journalistiek optie radio en tv ga proberen tot een goed einde te brengen. We zien wel wat het wordt.

Dit zorgt er wel voor dat ik niet weet hoe ik de fotografie er ga tussen gooien. Ik moet mezelf even terugvinden. Dus vergeef me mijn stilzwijgen op deze blog. Vanavond is er in de Oude Bibliotheek wel een tentoonstelling en literaire avond en optredenreeks, georganiseerd door Hypnoiz Concertwerking. Samen met drie anderen, waaronder Switn, hangen we daar aan de muur.

http://www.facebook.com/event.php?eid=154132323568&ref=mf

U hoort nog van mij!

Geef een reactie

