Het is lang geleden, maar daarvoor heb ik een aantal oprechte redenen bedacht. Thesiswerk en examenstress – beiden met glans voltooid, hoera ik ben historicus -, een kapotte pc en tijdelijk geen pc – opgelost met wat fruit -, ik heb me tenslotte ook wat analoog bezig gehouden. Maar nu heb ik eindelijk weer wat beeldmateriaal. Voor damusic ga ik een dag of drie naar de Gentse Feesten, de hoogmis voor Oost-Vlaamse volkscultuur.

Customs…

Customs

Customs

Headphone…

Headphone

Headphone

Balthazar…

Balthazar

Balthazar

Geef een reactie

