Polaroid- help

Geplaatst: juni 25, 2009 in Zonder categorie
Tags:, , , ,

Ik heb een aantal maanden geleden Polaroid fototoestel gekregen. Het is een Polaroid Land Colorpack III. Nu vraag ik mij natuurlijk af waar ik nog aan film kan geraken. Welke film was ook mijn vraag, maar ik citeer de handleiding: Deze camera kan met twee typen Polaroid Land film geladen worden – 3000 Speed zwart/wit Type 107 of 75 Speed kleur Type 108. Beide pakfilms maken acht foto’s 8,5 x 10,5cm. Iemand die mij kan helpen?

I’m looking for films for my camera land colorpack III: 3000 Speedblack/white Type 107 of 75 Speed color Type 108 Can someone help me?

reacties
  1. Agfri schreef:

    Hallo,

    Ik heb nog een pakje Polaroid Black & White film land pack film type 107

    Dit is zeer oude film : Use before MAY 76

    het doosje is open ” gelost door de tijd” maar de inhoud
    is nog volledig in de verpakking.

    Ook heb ik nog een oude polaroid flits:
    Polaroid model 268

    Als je belangstelling hebt, doe een bod.

    Met vriendelijke groeten,

Geef een reactie

