Japans onderonsje

Geplaatst: maart 7, 2009 in Zonder categorie
Tags:, , , , , , , ,

Marlies – een Japanologie studerende vriendin van me – samen met haar zus Jolien vroegen me om eens wat foto’s te nemen van hen in hun traditionele en authentieke Japanse klederdracht. De fotostudio van Seppe Durnez en de flitsset van Kiknu  brachten mij dit resultaat. Het was een eerste keer alleen studiowerk, dus heb ik wat geëxperimenteerd met de licht- en achtergrondmogelijkheden. Kritieken en tips altijd welkom!

marlies-en-jolien

marlies-en-jolien

 

 

marlies-en-jolien

 

marlies-en-jolien

reacties
  1. Joke schreef:

    De drie eerste beelden vind ik zeer knap. Het vierde is jammer van de zware schaduw. Knap.

Geef een reactie

